Táto prvá ukážka sa prezentovala pred dverami reklamnej agentúry. Teda ja ako klient dostanem hneď na frak ani dvere neotvorím. A to som tam videl celkom pekného psa. Ukážme si tri kreatívne riešenia na venčenie psov či ľudí po tekutých seansiach. Predpokladá sa, že reklamná agentúra bude svoju aktivitu smerovať vysoko originálne. No zmýlil som sa. Najlepšie riešenie som našiel pred jednou malou firmou, ktorá originálnym spôsobom prezentovala tento problém. Samozrejme aj druhá alternatíva je zaujímava, nakoľko sa nachádza v bráne nemenovaného divadla s galériou. Keďže sa tam konajú zaujímavé a netradičné prezentácie, no dalo by sa to kvalifikovať ako zaujímavá kretivita nemenovaného copywritera. Tak čo kde si dáte v prípade potreby vyhotoviť slogan?
Kreativita agentúry
Majú ešte poniektoré reklamné agentúry kreatívne myslenie? Určite ale toto čo som stretol cestou mi priam vyrazilo dych.